joi, 23 februarie 2012

-1131- Set bijuterii crosetate din sarma placata cu argint si matase laminata, bratara si cercei





Proiectul acesta urma sa mai parcurga cateva etape pana la finalizare, dar mi-au placut asa cum sunt acum si am decis ca nu voi merge mai departe :)
Atat bratara cat si cerceii sunt realizati din sarma placata cu argint, crosetata impreuna cu matase laminata auriu pal. Tortitele cerceilor sunt lucrate de mine din argint 925, bratara are inchidere din sarma placata cu aur.
Dimensiuni:

Cercei - diametru 5.8 cm, lungime 7 cm;
Bratara - lungime 18 cm, latime 3.5 cm.

La cerere pot monta lant prelungitor
Indisponibil

6 comentarii:

  1. Wow... e foarte frumos asa! Chiar nu mai avea nevoie de nimic in plus. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) ma bucur ca sunteti de acord cu mine!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte elegant! n-am incercat niciodata sa crosetez sarma. Oare e dificil?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa opinia mea, conteaza cum iti propui sa iasa si in functie de asta, este dificil sau nu. Eu am pielea degetelor plina de taieturi facute de sarma, bataturi, basici, nu reusesc niciodata sa scap de ele... dar este un pret pe care-l consider corect :)

    RăspundețiȘtergere