vineri, 10 februarie 2012

-1117- Rezervat-Set bijuterii statement, bratara, cercei si inel, flori crosetate din sarma, pietre semipretioase, perle de cultura si Mallorca, margele Murano


 







Bratara este montata pe baza crosetata din sarma placata cu argint si matase laminata argintie, pe care am aplicat flori crosetate din sarma argintata alaturi de sarma placata cu aur, emailata fuchsia maro si neagra, sarma de cupru natur. Fiecare floare are marginea lucrata cu sarma placata cu argint. Pe bratara am aplicat 9 flori. Ca si pietre am folosit jad (galben, violet, fuchsia mai multe nuante, verde mai multe nuante, orange), agate (mov, fuchsia, verde), perle keishi, perle de cultura, perle de Mallorca, margele din sticla de Murano, coral roz... etc. Bratara se inchide in doi nasturei din cristal de Bohemia.
Cerceii si inelul pastreaza modelul floral, inelul este montat pe baza reglabila, placata cu argint, pe care am aplicat 4 floricele crosetate. Cerceii au rama crosetata din sarma placata cu argint, pe marginea careia am aplicat lant rolo placat cu aur. fiecare cercel are cate 3 floricele crosetate.Tortitele sunt din argint 925.
Dimensiuni:
Bratara - 10 x 15,5 cm;
Cercei - 10 x 4 cm;
Inel - 4 x 3.5 cm, ansamblul se ridica de pe deget 2 cm

Rezervat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu