miercuri, 10 martie 2010

-560- Set -colier, cercei si inel- sarma argintata, matase, lapis lazuli, sediment marin, cuart albastru, perle de cultura, margele de nisip






Set realizat din sarma argintata, matase, lapis lazuli, sediment marin, cuart albastru, perle de cultura, margele de nisip. Baza pandantivului este crosetata dantelat din sarma argintata si matase laminata.

Dimensiuni: Diametrul pandantivului D=6 cm, al cerceilor d=3 cm, iar al inelului de 17''.

Vandut, se poate realiza la comanda.

3 comentarii:

  1. wowww...superba combinatia de culori :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mai ai timp cateva ore sa te razgandesti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. AHAHHAH...NICI GAND NU AVEAM SA MA RAZGANDESC...IAR ACUM, CA AM PRIMIT DEJA SETUL MEU, POT SA SPUN CA E CEL MAI FINUT SI SUPERB SET PE CARE MI L-AM CUMPARAT VREODATA.:)PACAT CA POZELE NU ARATA NICIODATA ADEVARATA FRUMUSETE A BIJUTERIILOR NOASTRE.TE PUP MULT SI MULTUMESC PENTRU CAPODOPERA PE CARE MI-AI TRIMIS-O. CRISS.

    RăspundețiȘtergere