luni, 18 aprilie 2011

-864- Cercei candelabru, lungi, pe baze crosetate din sarma placata cu aur, pietre naturale, cristale si toho ciclam, fuchsia, verde mar. Tortite placate cu aur.



Realizati pe baze crosetate din sarma placata cu aur si sarma gilt, pe care am aplicat sediment marin fuchsia, jad fuchsia, bordeaux, roz inchis si ciclam, crisopraz verde mar, amazonit verde mar, cristale Bohemia si cristale fatetate in nuante de verde, roz, ciclam, fuchsia, etc.
Dimensiuni: 12 x 4 cm.
Realizati in urma unei comenzi - Indisponibili

7 comentarii:

  1. buna seara!acesti cercei imi plac foarte mult.imi doresc si eu o pereche la fel.cat m-ar costa daca i-as cumpara?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata,

    Comenzile se primesc la adresa de e-mail

    luma_bijoux@yahoo.com

    sau la numerele de telefon:

    +40724559557 / +40757395281

    Pentru detalii legate de materiale, preturi, timp de executie, va rog sa-mi scrieti pe adresa de e mail mentionata mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  3. intr-adevar,frumosi cercei.si eu as dori o pereche la fel dar fara tortite din aur s-au argint.nu vreau sa ma coste foarte mult.imi plac cerceii sunt superbi!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://2.bp.blogspot.com/_fCu_6LpWSmo/TD1nhGZ6obI/AAAAAAAACfs/IebXUI0-vtg/s1600/poze+010.jpg

    va rog mult de tot sa vizualizati aceasta pagina.acesti cercei i-am gasit pe internet si mi-au placut foarte mult.erau vandutinintrebarea mea pentru dumneavoastra este daca puteti sa imi realizati acesta pereche de cercei identici cu cei din imagine.va multumesc mult de tot!Alina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ati trimis si ieri acest comentariu si nu l-am publicat.

    Daca insistati, ma simt nevoita sa va spun ca trebuie sa va adresati site-ului pe care ati gasit cerceii, nu mie.

    RăspundețiȘtergere
  6. as fii vrut sa fac si eu o comanda pentru o pereche de cercei la dvs dar cum vad mai sus ca cineva v-a intrebat daca puteti sa ii realizati acea pereche de cercei minunata,iar dvs ii refuzati comanda,ce sa mai indraznesc sa vreau si eu ceva cand vad cat sunteti de intepata.tot dvs scrie-ti ca realizati bijuterii si pe comanda si tot dvs sunteti cea care refuza comanda.ce o fii zis fata aceea cand o fii vazut raspunsul dvs?...sincer va spun ca nu pareti chiar deloc o ''balanta prietenoasa"si dvs trebuia sa scrieti tot intre ghilimele.nu va suparati dar asta-i adevarul!adevarul intotdeauna doare!...la revedere,sa aveti o seara frumoasa si linistita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Intai de toate o sa va rog sa recititi ce imi scrie doamna mai sus si ce imi cere sa-i lucrez.
    Nu este vorba despre acesti cercei pe care i-a ales intamplator pentru a posta comentariul, ci despre o pereche de cercei pe care ii gasiti in link-ul dat de dansa.
    Eu lucrez bijuterii la comanda, nu copiez bijuteriile altora, ori dansa tocmai asta dorea, sa-i fac o pereche de cercei... de pe un alt site, deci am rugat-o sa-i comande acolo unde i-a gasit.
    In privinta "balantei prietenoase", o sa va rog sa recititi, am afirmat ca sunt o balanta pretentioasa, nu prietenoasa.

    In final, nu pot sa nu ma intreb, ce anume v-a lezat atat de tare. In fond este alegerea mea ce si cui lucrez, personal ma deranjeaza atunci cand modelele imi sunt copiate si-mi inchipui ca nu sunt singura care gandeste asa.
    O seara frumoasa si dvs.

    RăspundețiȘtergere