duminică, 10 octombrie 2010

-694- Set colier si cercei aspect vintage, perle de cultura si mallorca, margele toho, sarma gilt, sarma placata cu aur, matase laminata efect AB



Atat colierul cat si cerceii contin elemente crosetate (floricele si capacele) din sarma placata cu aur, matase laminata cu efect AB, pe care am prins perle de Mallorca si margelute toho.Colierul are pe doua siruri de perle de cultura 9*6 mm, de foarte buna calitate, unite cu sarma gilt (cupru placat cu argint si lacuit auriu).Atat colierul cat si cerceii contin elemente crosetate (floricele si capacele) din sarma placata cu aur, matase laminata cu efect AB, pe care am prins perle de Mallorca si margelute toho.Colierul are pe doua siruri de perle de cultura 9*6 mm, de foarte buna calitate, unite cu sarma gilt (cupru placat cu argint si lacuit auriu).

Dimensiuni:

Cercei: 6 x 2 cm; colier 43 cm lungime; medalion 5 cm lungime, 2.5 cm diametru;

Potrivit pentru mireasa.

Pret 145 lei

6 comentarii:

  1. Buna!
    Acesta este blogul meu: http://atelier-pica.blogspot.com/. Daca iti place ce vezi sau daca ti se pare interesant, te rog sa ma treci in lista ta de bloguri. Eu te-am adaugat deja fiindca te urmaresc de mai demult si imi place ceea ce faci. Mersi mult si o zi frumoasa!

    Ana Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. WOW, este sublim acest set! merita sa te mariti numai ca sa-l porti :P
    Loulou, ai un talent pentru care chaumet si tiffany ar trebui sa se bata!
    lanca te pupa!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Sar`mana, sunt flatata de asemenea comentarii!
    O sa mi-o iau in cap... curand...

    Pupici multi si multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere
  4. ufff, greu ma misc pe un blog, precum un elefant intr-un muzeu de portelanuri fine...postasem ieri o replica, da' nu am apasat pe ce trebuie, ca nu a aparut :)
    vroiam sa zic ca io cind zic, zic, nu flatez :)
    pup, lanca

    RăspundețiȘtergere